Prekių grąžinimo taisyklės
Grąžinimo ir pinigų grąžinimo politika:
Kvapų gama parfumerija yra negrąžinama prekė. Visi pardavimai yra galutiniai.
Siekiame, kad kiekvienas gautas produktas atitiktų Jūsų lūkesčius.
Tačiau dėl mūsų gaminių pobūdžio nepriimame grąžinimo, keitimo ar pinigų grąžinimo.
Ši politika taikoma siekiant išlaikyti mūsų kvapų vientisumą ir higieną.
Prieš įsigyjant didesnį kiekį kvepalų, visada rekomenduojame užsisakyti testerius ir išbandyti kvepalus.
Sugadinti gaminiai:
Gavę siuntą nufilmuokite vaizdo įrašą ir išpakuodami nufotografuokite.
Gavę sugadintą prekę, prašome nedelsiant susisiekti su mumis el. paštu pagalba@kvapugama.lt ir atsiųsti sugadintų kvepalų medžiagą.
Mes mielai pakeisime prekę, jei sugadinimas nėra dėl netinkamo naudojimo ar netinkamo išpakavimo.
Siuntimo išlaidos negrąžinamos už grąžintas ir atsisakytas pakuotes. Bet kokios siuntimo išlaidos, kurias patiriate grąžindami prekę mums, negrąžinamos. Vienintelė išimtis – jei padarėme siuntimo klaidą.
Nekokybiškos prekės:
Nekokybiškas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo prekės pristatymo Pirkėjui dienos, vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 “Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas.
Norėdami grąžinti įsigytas prekes, susisiekite su mumis el. paštu pagalba@kvapugama.lt, telefonu +37065333390 arba užpildykite pinigų grąžinimo prašymą.
Pateikdami šią informaciją:
- Vardas, pavardė;
- užsakymo nr.;
– prekės pavadinimas;
– banko sąskaitos nr.;
– prašymas nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį su nurodyta priežastimi.
Kvapų gamos administracijai pritarus prekių grąžinimui / keitimui. Pirkėjai privalo laikytis šių sąlygų:
1. Grąžinama prekė turi būti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje;
2. Prekė turi būti nenaudota (testerių grąžinti negalima);
3. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
4. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos, nesubraižytas paviršius, Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais;
5. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
6. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (jei jis buvo išduotas) ir užpildytą grąžinimo dokumentą.
7. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
8. Kilus ginčui dėl prekės išvaizdos pakeitimų ar prekės sugadinimo, pardavėjas privalo raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją, o gavęs iš jos raštu pateiktas išvadas nedelsdamas apie tai pranešti Pirkėjui. Į kitas šalis pristatome pagal atskirą susitarimą, o kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo būdo. Jei pageidautumėte tokios paslaugos, susisiekite su mumis ir nuspręsime, koks būdas būtų Jums patogiausias.
9. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti į bet kurį Omniva paštomatą Marijampolėje, kontaktinis telefono nr. +37068935779.
Kilus papildomiems klausimams maloniai prašome kreiptis el. paštu pagalba@kvapugama.lt arba telefonu +37065333390.